بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
صابرفرد
14:29
پنج شنبه 7 خرداد 1394
دانلود بازی قهرمان بزرگ Big Hero 6: Baymax Blast v1.1 اندروید + تریلر
Big Hero 6: Baymax Blast

قیمت در گوگل پلی ۳٫۹۹ دلار!

Big Hero 6: Baymax Blast تجربه یک داستان بسیار زیبا و هیجان انگیز از بزرگترین قهرمانان که در این بازی گرد هم آمده اند و دارای ویژگی های خاص خود می باشند! این بازی فوق العاده زیبا و جذاب با قیمت ۳٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل پلی به فروش می رسد و دارای امتیاز پایینی می باشد اما محیط بازی و گرافیک آن بسیار عالی است!

وارد خیابان های سان فرانسیسکو شوید و تا می توانید، کلیپ، پوستر و هر چیزی که می توانید در مورد قهرمانان جمع کنید تا اطلاعات بیشتری نسبت به آنها به دست آورید! در این بازی در هر مرحله از آن شما باید در خیایان های سان فرانسیسکو ماموریت هایی که به شما داده می شود را با موفقیت به پایان برسانید و به یکی از بهترین قهرمانان شهر تبدیل شوید. با گذشت مراحل می توانید با پولی که در اختیار دارید فن آوری های جدید و پیشرفته تری را برای قهرمان خود بخرید و از آیتم های جدیدتری استفاده نمایید!

بازی دارای انواع شخصیت های مختلف و بیش از ۶ داستان بی نظیر می باشد که هر کدام دارای نقشه های مخصوص خود می باشند. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 671
صابرفرد
14:27
پنج شنبه 7 خرداد 1394
دانلود بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز XON Episode Three v1.0.2 اندروید + تریلر

XON Episode Three یک بازی با الهام از Myst و Riven

جهان منحصر به فرد را کشف کنید و اسرار آن را آشکار سازید …

XON قسمت سوم

XON Episode Three یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و با قیمت ۱٫۹۰ دلار به فروش می رسد و دارای امتیاز بالای ۵٫۰ در گوگل پلی می باشد.

وارد دنیایی اسرار آمیز و سراسر هیجان شوید و یک تجربه فوق العاده زیبا و اسرار آمیز را داشته باشید تا به مراتب بالاتری دست پیدا نمایید!

این بازی ادامه نسخه دوم و نسخه اول آن می باشد که برای اندروید منتشر شده است و از هر دو نسخه قبلی خود جذاب تر شده است و دارای گرافیک بالاتر و محیط بسیار جذاب تری می باشد!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 397
صابرفرد
13:56
یک شنبه 6 خرداد 1394
دانلود بازی مبارزان فولادی باشگاه Steel Street Fighter Club Pro v1.4 اندروید + تریلر

Steel Street Fighter Club Pro

۱٫۴۴ دلار قیمت در گوگل پلی!

مبارزان خود را آماده سازید!

Steel Street Fighter Club Pro یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که توسط Altivasoft برای اندروید منتشر شده است و دارای قیمت ۱٫۴۴ دلار می باشد!

اگر شما هم از علاقه مندان سری بازی های مبارز خیابانی هستید این بازی برای شما ساخته شده است! یکی از ۱۶ مبارز موجود در بازی را انتخاب کنید و وارد میدان جنگ شوید شما بهترین مبارز هستید پس تمامی فنون و مهارت های خود را به کار گیرید تا در یک چشم به هم زدن با مشت های آهنین خود رقیبان را شکست دهید و سراغ حریفان بعدی بروید.

سال ۲۰۲۵ است و انسان ها پیشرفت های بسیاری انجام داده اند، ربات ها نماینده انسان ها شده اند و اکنون جنگ های خیابانی بسیاری میان انسان ها رخ داده است، اما هر محله انسان ها رباتی را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده است و قرار است میان ربات های هر تیم مبارزه بزرگی رخ دهد اکنون شما باید وارد میدان شوید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا دشمنان را نابود و امتیاز بیشتری کسب کنید. با گذشت مراحل می توانید برای خود آیتم ها و قدرت های بیشتری بخرید و مشت های آهنین خود را قوی تر از گذشته کنید!

- گرافیک باور نکردنی ۳ بعدی

- غرق در مبارزه شوید و حریف خود را نابود کنید

- صدای HD

- ۱۶ مبارز

- حالت مبارزه سریع

- حالت های قهرمانی جهانی

- حالت مبارزه سریع

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 395
صابرفرد
13:55
یک شنبه 3 خرداد 1394
دانلود بازی گیتار برقی Dubstep Hero: Fresh Wobbles v1.0 اندروید – همراه دیتا + تریلر

Dubstep Hero: Fresh Wobbles

گیتار هیرو برای اندروید با نامی دیگر!

امتیاز ۴٫۲ در گوگل پلی!

Dubstep Hero: Fresh Wobbles یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا این بازی دقیقا همانند بازی گیتار هیرو می باشد که چندی پیش نسخه های بسیاری از آن برای PC و کنسول ها منتشر شده بود و به یکی از بهترین بازی های گیتار برقی در زمان خود تبدیل شده است می باشد!

بازی دارای امتیاز ۴٫۳ در گوگل پلی می باشد و تاکنون بیش از میلیون ها بار مورد دانلود بازیکنان قرار گرفته است و یکی از بهترین بازی های موسیقی الکترونیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است!

در این بازی شما باید ریتم هایی که پیش و روی شما قرار می گیرند را به دقت بنوازید و آنها را یکی پس از دیگری بنوازید تا آهنگ مورد نظر به خوبی پخش شود و در پایان نتایج خود را ببینید و به اشتباهات خود پی ببرید!

بازی دارای بیش از ۳۰ آهنگ مختلف می باشد که به تدریج و با گذشت مراحل سخت تر خواهند شد و بدون شک شما را به چالش خواهند کشید! اگر شما هم از علاقه مندان بازی های موزیکال و صد البته سبک گیتار هیرو می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی شاهکار و کم نظیر را که برای اندروید منتشر شده است از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 422
صابرفرد
13:54
یک شنبه 3 خرداد 1394
دانلود بازی مسابقه شتاب Drag Racing v1.6.31 اندروید

 نسخه مود شده

Drag Racing یکی از بهترین و زیباترین بازی های مسابقه ماشین در اندروید می باشد که از سبک خاصی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا باید با انتخاب یک ماشین وارد مسابقه شوید و با تعویض دنده در زمان مناسب حریف خود را شکست دهید. با گذشت مراحل و مسابقات بیشتر با پول بدست آمده خود می توانید ماشین خود را اسپورت کنید و یا یک ماشین جدید بخرید! در این پست نسخه اصلی بازی به همراه نسخه پول بی نهایت را آماده کرده ایم تا در طول مراحل بازی دچار مشکل نشوید.

ویژگی های اصلی بازی:

– وجود بیشتر ماشین های اسپورت معروف دنیا

– گیم پلی بسیار جذاب

– شبیه سازی صدای موتور ماشین ها

– تعویض دنده در زمان مناسب و سرعت بیشتر

– گرافیک قابل قبول

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– مود پول و ماشین های باز شده

– سازگاری با دستگاه های بیشتر

– برطرف شدن مشکلات

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 400
صابرفرد
13:53
یک شنبه 3 خرداد 1394
دانلود بازی دنیای تانک ها World of Tanks Blitz v1.9.0.113 اندروید – همراه دیتا + تریلر

World of Tanks Blitz

امتیاز ۴٫۳ در گوگل پلی!

بازی آنلاین است!

حجم دیتا بازی در حالت فشرده ۱٫۰۸ گیگابایت و در حالت اصلی بیش از ۲ گیگابایت

World of Tanks Blitz یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است و توسط Wargaming World طراحی و توسعه یافته است، بازی دارای امتیاز بالای ۴٫۳ در فروشگاه گوگل می باشد و بدون شک همه را شگفت زده خواهد کرد زیرا گرافیکی ترین شبیه ساز تانک می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و حجم دیتا آن نسبت به سایر بازی های مشابه خود بسیار بالا می باشد! این بازی آنلاین تاکنون بیش از ۹۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است و یکی از برترین و گرافیکی ترین بازی های جنگی آنلاین می باشد که تاکنون بر روی اندروید خود بازی کرده اید!

این بازی دقیقا دارای محیط یکسان با نسخه کامپیوتر می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد!

این بازی دارای فهرستی بسیار عظیم از ۱۰۰ تانک غول پیکر می باشد که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود بوده و با گرافیک بالا و جزئیات بسیار بالایی که در اختیار شما قرار می دهند بدون شک تجربه یک بازی بی نظیر را دز اختیار شما قرار می دهند. کنترل لمسی صفحه نمایش بازی نیز بسیار روان بوده و می توانید به راحتی به بازی و کنترل تامک خود بپردازید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجع نمایید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 430
صابرفرد
13:52
یک شنبه 3 خرداد 1394
دانلود بازی تاکسی دیوانه: عجله در شهر Crazy Taxi City Rush v1.6.3 اندروید – همراه دیتا + پول بی نهایت + تریلر

تاکسی دیوانه یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای کنسول سگا است، که نسخه های متعددی از این بازی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. مردمان شهر در این بازی Crazy Taxi City Rush عجله فراوانی دارند و فقط سوار ماشینی می شوند که آن ها را سریع به مقصد برساند، پس باید با نهایت سرعت رانندگی کنید و تمامی هنجارهای شهر را زیر پا بگذارید تا مسافران دستمزد مناسبی به شما بدهند. با سرعت رانندگی کنید، هنجار بشکنید و از سایر ماشین های سبقت بگیرید تا با کسب امتیاز مناسب راهی مرحله بعد شوید.

ویژگی های اصلی بازی:

- کنترل راننده به صورت خودآموز

- مسافران اکثر بازیکران معروف و مشهور اند

- وجود انواع ماموریت ها و چالش ها

- دارا بودن حالت افقی و عمودی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– اضافه شدن مراحل جدید

– برطرف شدن مشکلات

– پشتیبانی از کنترلر

– بهبود گرافیک بازی و گیم پلی

– اضافه شدن مرحله های برفی

– آپدیت کریسمس و تغییرات بسیار

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 365
صابرفرد
13:50
یک شنبه 3 خرداد 1394
دانلود بازی مهارت های موتور سوار دیوانه Mad Skills Motocross 2 v2.1.0 اندروید + تریلر

بیش از ۵ میلیون بار دانلود

Mad Skills Motocross 2 یکی از زیباترین و هیجان انگیز ترین بازی های موتور سواری اندروید می باشد که نسخه دوم آن منتشر شده است. یکی از هفت موتور سیکلت موجود در بازی را انتخاب کرده و در مسابقات شرکت نمایید. در این بازی زیبا باید با حریفان خود از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و بالاترین امتیاز را در بین آنها کسب کنید. با گذشت مراحل بازی می توانید رنگ موتور سیکلت خود را تغییر و آن را به دلخواه خود شخصی سازی نمایید. قابلیت اتصال به فیسبوک، توییتر و گوگل به شما این امکان را می دهد ویدئو ها و امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. فیزیک بازی بسیار جذاب و واقع گرایانه بوده و می تواند تا ساهت ها شما را سرگرم خود نگه دارد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی:

– چالش های مختلف برای تست مهارت های شما

– گروه بندی چالش ها با توجه به درجه سختی آنها

– گرافیک جذاب و خیره کننده بازی

– گیم پلی ساده و روان بازی

– تست مهارت های شما در محیطی جذاب

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 366
صابرفرد
14:9
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
دانلود بازی پر طرفدار جوجه های مهاجم Chicken Invaders 4 HD v1.12ggl اندروید

ورژن فول و کامل دارای همه امکانات

ورژن اول این بازی از قدیمی ترین بازی های جهان می باشد . در بازی مرغان مهاجم یا همان Chicken Invaders شما باید با سفینه فضایی خود مرغ ها را از سر راه بردارید و سیاره ها و کهکشان های مختلف را بپیمایید .
این بازی بسیار بسیار جذاب و اعتیاد آور می باشد . وقتی شما مرغ ها را می کشید باید ران هایی که به زمین می افتند را جمع آوری کنید و با جمع آوری تعداد ۵۰ تا از آن ها می توانید یک موشک دریافت کنید . شما وقتی از موشک استفاده کنید تمام مرغ هایی که در صفحه شما هستند از بین می روند ! در بازی شما به عنوان جایزه سلاح های گوناگونی دریافت می کنید . شما می توانید آن ها را تقویت کنید .
شما باید توجه کنید که به مرغ ها و یا تخم مرغ هایی که می گذارند برخورد نکنید و در غیر این صورت منفجر خواهید شد ! هر مرحله از بازی دارای ۱۰ بخش می باشد که هر کدام جذابیت متفاوتی دارد . آخرین بخش هر مرحله شما باید با یکی از رئسای مرغ ها بجنگید که نیازمند تفکر و سرعت عمل بالایی می باشد .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 532
صابرفرد
14:7
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Luxor HD v1.0.4.2 اندروید

جدیدترین نسخه فول و خریداری شده فقط در اندرویدکده

Luxor HD بازی شماره ۱ پرتاب سنگ ها در اندروید می باشد. در این بازی اعتیاد آور زنجیره ای از سنگ مرمر های رنگی در حال عبور می باشند و شما باید قبل از رسیدن به اهرام مصر آنها را متوقف کنید، در این بازی باید توپ های مشابه و همرنگ را پرتاب کنید تا در کنار یکدیگر به تعداد ۳ یا بیشتر برسند و نابود شوند. در هر مرحله باید اینکار را ادامه دهید و کل زنجیره توپ ها را نابود کنید. بازی دارای ۴ روش مختلف ی باشد که هر کدام چالش های خاص خود را در بر دارند.

ویژگی های بازی:

- ۲۵ پس زمینه جدید و جذاب

- ۸۸ مرحله رنگارنگ و چالش برانگیز

- ۴ حالت بازی: تمرین، ماجراجویی، بقا، و چالش های هروس

- جمع آوری سکه ها برای خرید آیتم

- کسب سنگ های جایزه

- قدرت یو پی اس مثل: توقف، آهسته، معکوس و رعد و برق

- گرافیک بالا

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 389

درموردسایتمون نظر بدید

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید برای تماس با مدیر وبلاگ 09378491154

،،بازی،بازی جدید،بازی اندروید،اندرویدبازی هیجانی،برنامه گوشی،برنامه،دانلودبرنامه گوشی، برنامه گوشی اندروید،بازی فکری،بازی اکشن،سایت،ساخت ساست،ساخت وبلاگ،بهترین بازی،جالب ترین بازی،بازی،گوشی،سایت عاشقانه،عاشقانه،معمایی بازی،بازی معمایی،بهترین بازی سال،جدیدترین بازی،بهترینای بازی اندروید،بهترین بازی اندروید

،علی بابا چت،زد بازی چت،بهزاد پکس چت،تتل چت،چت تاتلو،الیس چت،چت الیس،عسل ناز چت،ناز چت،لاو باران چت،رز ناز چت،چت نازیل،چت بوف،مهلا چت،شلوغ چت،چت خیلی شلوغ،چت فروشی،یاهو پلاس چت،چت یاهو،شلوغ ها چت؛خلوت چت،تیک چت،چت شهر ها،چتی ها،بلک چت،رد چت،بستنی چت،سئو سازی چت،چت ارام،چت خاطره،ققنوسی چت،جنوب چت،کارا چت،مرتا چت،چت مرتا،مرتا،چت ساپورت،ای تی ساپورت،بچه ها چت،چت دختر یابی،چت پسر یابی،چت ازدواج،اتاق چت،چت کردن،سایت چت،چت فارسی،چت ایمیل،چت شلوخ،چت فارسی،چت روم فارسی،اخ جون چت،بیا چت کن،بیا تو چت،چتا،ای ار چت،سیست چتروم،چتروم رایگان،دانلود برنامه چت،چت یویو ،مستر چت،متر90،عاشقانه ها،جوک جدید،چت هوهو،هانی چت،نازنین جون چت،هوریا چت،اسون چت،چت اسان،چت ام،چت سون،تهران پاتوق چت،

چت تربتی ها،چت تهرانی ها،تهران پاتوغ،چت تهران پاتوق،چتروم تهرون،چت تهران،تهرانی چت،شیراز چت،قزوین چت،نیشابور چت،بندرعباس چت،چت جنوب،قشم چت،همدان چت،اذری چت،ارومیه چت،چت تبریزی،تبریز چت،اراک چت،چت اراکی ها،شهرستان ها چت،چت بروجرد،لر چت،چت لرستان،اهواز چت،چت اهوازی ها،چت اصفهان،چت کاشان،چت روم اصفهانی ها،چت روم خراسان،چت مشهد،مشهدی ها چت،چت کرمانشاه،چت کردستان،چت شاهرود،چت سمنانی ها،سمنان چت،چت قزوینی ها،چت خوزستان،چت ایلام،چت زابل،چت زاهدان،ادبیل چت،اردبیل چت،چت شهر ها،چت ایرانی،چت پارسی،پرشین چت،چت کردن در ایران،قم چت،یزد چت،شیرازی چت،فارس چت،هرمزگان چت،زنجان چت،شمال چت،چت رشتی ها،رشت چت،ساری چت،مازندران چت،گرگان چت،گنبد چت،چت گلستان،ابیک چت،ورامین چت،بجنورد چت،بیرجند چت،خراسان جنوبی چت،خراسان شمالی چت،اذربایجان چت،

 ،اندرویدکده،بازی اج دی،دانلود بازی اندروید،برنامه اندروید،اندرویت کده،اندرویت،بازی اندروید،بازی هیجانی اندروید،بازی،بازی فکری،دانلودبرنامه اندروید،انلود برنامه،برنامه،دانلود بازی